Hahl Bundy:Lätt att locka en målvakt till en klubb som står utan målvaktstränare? Jo, visst gäller det att prioritera, som Nubben säger, men prioriterar man verkligen klokt om man väljer att köra utan mv-tränare? Jag tycker det låter lite smått galet.
Hahl Bundy: ingen heltidsanställd målvaktstränare. Nubben och Montén lär nog gräva fram någon snubbe som hjälper till. För det vore urbota dumt att vara helt utan målvaktstränare.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ingen ny målvaktstränare...Nånting som jag har väldigt svårt att förstå. Tycker att det är bakåtsträvande.
Bellissimo o Daniel Larsson är aktuelle .....Jag vet vem jag föredrar 7 dar i veckan.
Röymark o Motin får lämna.
Jonte ska det samtalas med till veckan.
Redigerad kommentar