Nu såg jag inte mycket av Finalspelet men det lilla jag såg o det mesta jag hörde i bilen på radion (dvs inte så mycket, beror på hur man ser det) så var Rohdin väldigt bra. Hörde att LG Jansson hyllade honom väldigt o kunde inte begripa hur Brynäs kunde släppa honom.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Simmalugnt: Rohdin o Carlsson till oss? Ja tack!
Nu såg jag inte mycket av Finalspelet men det lilla jag såg o det mesta jag hörde i bilen på radion (dvs inte så mycket, beror på hur man ser det) så var Rohdin väldigt bra.
Hörde att LG Jansson hyllade honom väldigt o kunde inte begripa hur Brynäs kunde släppa honom.