hubbenorlen: Sett till miljö är ligger nog O'learys bäst till, då de har många bord i olika nivåer. Blir tät stämning, men ändå avskilt för varje sällskap. Där rankar jag All star och Stars & Stripes något efter. Totalt sett är det hugget som stucket för mig mellan O'learys och Stars & Stripes. All star går jag endast på om det är en stormatch man vill se och det är fullt på de andra två.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
hubbenorlen: Sett till miljö är ligger nog O'learys bäst till, då de har många bord i olika nivåer. Blir tät stämning, men ändå avskilt för varje sällskap. Där rankar jag All star och Stars & Stripes något efter. Totalt sett är det hugget som stucket för mig mellan O'learys och Stars & Stripes. All star går jag endast på om det är en stormatch man vill se och det är fullt på de andra två.