1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1496764

Sv: Apropå nånting...

Hm, Crippe sket dom alltså i att försvara, om nu det där inlägget om honom här stämde, så borde dom väl nämnt honom här också?


F.ö tyckte jag Crippes bästa finalmatch var match 6, där fanns det lite av de han var förut iaf.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Blizzard:Det synd om Ske-å . Förra året var de drabbade av magsjuka halva laget så det var därför de förlorade finalen mot Ferjestad . Och i år var de drabbade av otrooligt många och svåra skador. Spela roll gummiboll , det blir knappast nåt omspel i år heller.

Sv: Apropå nånting...
Blizzard:Såg alldeles nyss i Dagbladet att vi värvat tre världsstjärnor, usch vilken framtid vi har.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...