Thornet: kan vi verkligen ligga på samma som saik? Det har jag svårt att tro med tanke på deras laguppställning. Fyra miljoner är väl lika med vampola och Murley förra året. Sen hade vi Pikkarainen. Lite snabb matematik får mig att tro att vi har råd med en toppspelare den här säsongen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Fyra miljoner är väl lika med vampola och Murley förra året. Sen hade vi Pikkarainen. Lite snabb matematik får mig att tro att vi har råd med en toppspelare den här säsongen.