1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1497766

Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Spekulera kan vi göra i tid och otid. Låt oss konstatera att Vampola, Pikkarainen, Murley, Pärssinen och Halonen var de som kostade, och ungefär i den ordningen. Med truppen vi har i nuläget+Jonte, helst minus Hagos, så bör det väl ändå kunna räcka till en stabil keeper, Sebbe, Crippe och en spelskicklig center.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Vågar man hoppas på Hanses och Bellisimo om det stämmer att Lundström lämnar? =)

Sv: Apropå nånting...

Ambroo: Jo, man tycker ju det. Men Nubbens uttalanden tyder ju på annat. Och jag ser mycket hellre att Molinder försvinner än Hagos, som ju stundtals var riktigt bra. Molinder å andra sidan minns jag över huvud taget inte ett smack av. Såg inte honom göra en enda bra grej. Och han bänkades väl mer än Hagos också?


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer