Wayne Gresky: ah visst ja, de var så det var, en jävla massa mål genom assist av linkan.
bundy: Ska man klaga på något så är det väl placeringen av bilden, flytta den längst till vänster så man får bort den där röda klumpen till hjäml som just nu är längst till vänster.
Alltså, bilden så långt vänster som möjligt och sedan flytta efter ansiktet på höger sida så man ser det mer.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
bundy: Ska man klaga på något så är det väl placeringen av bilden, flytta den längst till vänster så man får bort den där röda klumpen till hjäml som just nu är längst till vänster.
Alltså, bilden så långt vänster som möjligt och sedan flytta efter ansiktet på höger sida så man ser det mer.