Jag har en fråga som jag har funderat ofta på... spec. idag när jag har tvättstugan:
Varför använda mjukmedel och strykjärn, det finns väl inget bättre än kläder som är hårda och river lite. Särskilt kalsonger, för då behöver man ju inte klia sig i skrevet så ofta - bara röra lite på sig.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag har en fråga som jag har funderat ofta på... spec. idag när jag har tvättstugan:
Varför använda mjukmedel och strykjärn, det finns väl inget bättre än kläder som är hårda och river lite. Särskilt kalsonger, för då behöver man ju inte klia sig i skrevet så ofta - bara röra lite på sig.