1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1502502

Sv: Apropå nånting...

NuMo:

Ännu mer fascinerande att ni Modoiter alltid tycker att det ena ursäktar det andra. Som din polare Berka som försvarade Hedmans insats i dag med att de andra backarna var minsann också jättedåliga!


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Försvarade ingenting , jag bara konstaterade eftersom alla var så uppspelta med att tycka allt var Hermans fel!
Men jo han var verkligen inte bra idag, tråkigt !

Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: mitt inlägg i denhär minidebatten har väl i alla fall mer att göra med min omättade spekulation kring hur tikar skulle bete sig som vinnare, än som en ursäkt för just det beteendet hos t.ex modoiter? Tyvärr lär ni väl bli svaret skyldig.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...