Blizzard: Degen är nog slut för länge sedan. Egentligen. Det är till att trolla fram stålar tror jag.
Sedan gäller det nog att ha en del deg innan transferfönstret stänger, den 31 jan 2013. Inbillar mig att truppen lär behöva förstärkas inför en rätt så trolig kvalserie.
Att kämpa oss till en fin tionde plats är ingen omöjlighet, vill jag dock tillägga. Slår allt väl ut så kan dessa pojkar undvika en kvalserielunk.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sedan gäller det nog att ha en del deg innan transferfönstret stänger, den 31 jan 2013. Inbillar mig att truppen lär behöva förstärkas inför en rätt så trolig kvalserie.
Att kämpa oss till en fin tionde plats är ingen omöjlighet, vill jag dock tillägga. Slår allt väl ut så kan dessa pojkar undvika en kvalserielunk.