1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1504827

Sv: Niklas Nordgren och Sebastian Erixon
Gäsp: Japp . Nubben tyckte att han passade bättre in i de nya unga skriskostarka bygget än sebbe . Så örebro tar sebbe och vi får krille . Perfekt

Svarskommentarer

Sv: Niklas Nordgren och Sebastian Erixon

superfalle: Nubben vill verkligen ha Sebbe och nu verkar det som om man håller på att strula till det med denna affären...Mycket vill ha mer och då är det från Timrås sida, det verkar vara dåligt med att hålla muntliga överrenskommelser i Timrås ledning...

Timrå klagar på att Sebbe måste bestämma sig, men det är tydligen bara halva sanningen.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer