ÖstrandsNisse: Nu opereras det iofs inga personer på vårdcentralerna runt om i kommunen, tack och lov skall läggas till. Men du har en poäng i det du skriver.
Men att den avgående styrelsen beviljades ansvarsfrihet är fan snudd på kriminellt. Tyvärr så kommer nu Nollan och Tommy att få dra ett tungt lass för att städa upp i den Greklandsinpirerade ekonomin som CE och TJ försatt klubben i. Och att det inte nämns är förunderligt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nu opereras det iofs inga personer på vårdcentralerna runt om i kommunen, tack och lov skall läggas till. Men du har en poäng i det du skriver.
Men att den avgående styrelsen beviljades ansvarsfrihet är fan snudd på kriminellt.
Tyvärr så kommer nu Nollan och Tommy att få dra ett tungt lass för att städa upp i den Greklandsinpirerade ekonomin som CE och TJ försatt klubben i. Och att det inte nämns är förunderligt.