1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1505794

Sv: Silly Season 12/13
ÖstrandsNisse: Jag är inte av en annan åsikt, jag tycker bara diskussionen känns malplacerad här. Ung. lika malplacerad som bensinpriser och whiskeysorter. Vill man ha en pedagog till sin sin son eller att ens mamma ska få opereras finns kanske andra kanaler där man kan påverka i lite större utsträckning.

Härinne är det som sagt Timrå IK:s väl vi prioriterar. Att Ewa Lindstrand med anhang är idioter är beklagligt. Precis som att invånare i Timrå kommun tydligen ansett att hon är bäst lämpad att styra kommunen. Att på Timrå IK:s forum spy galla över Timrå kommun för att de hjälpt Timrå IK känns lite......dumt.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Tack! jag trodde i min enfald att man kunde diskutera allt som hör Timrå IK här på HS. Nu vet jag att det är endast tacklingar och inga negativa saker om Timrå som får diskuteras här. Jag lovar bot och bättring.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...