1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1505809

Sv: Silly Season 12/13
ÖstrandsNisse: Tack, det räcker med besöken i e.on för min del. Jag är ärligt talat jävligt glad över att jag inte bor i Timrå. Men all den misär till trots, hockeylaget älskar jag. Nästintill över allt annat. Att det råkar höra hemma i en kommun med vansinnigt skev ekonomi är väl både dess välsignelse och förbannelse. Det självklara vore naturligtvis att Timrå IK sedan länge funnits i Sundsvall. Nu är det inte så tyvärr. Vad jag eg menar är att jag och många med mig härinne har svårt att bli besviken när favoritlaget räddas från konken. Det hindrar naturligtvis inte att jag kan förstå det du skriver och hålla med om att omsorg i 1:a hand bör prioriteras.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...