1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1506706

Sv: Apropå nånting...

mikenomad:mm frustrerande... 

jag vet inte riktigt vad man ska säga om det bara. hur gör man något åt det?

börja vinna lite? jag tror att det är mycket upp till förningen att stå upp vid de tillfällen dom märker att media inte presenterar en verklig nyhet utan vinklar den lite smaskigt. när man inte står upp så blir det juh e sanning isst.

man kan juh hoppas att det blir lite jävlaranomma i ledningen nu och att man inte tillåter snevridningar...

ett måste är att sköta sina affärer korrekt. inga konstigheter och mysko lösningar... har man ordning på torpet så tåls det att visas upp.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer