1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1508964

Sv: Vi som firade att Brendl var klar och som nu firar Gunno

Berglund:

Nordgren - Larsson - Crippe?

Ser ut som en farlig, tredje lina? Nordgren eller inte, kom tillbaka ner på jorden, truppen eran ser ut som, ja jag finner inga ord. Jävla dårar. vafan fick ni luft ifrån? Fullständigt sämst, har ni släppt det redan?


Svarskommentarer

Sv: Vi som firade att Brendl var klar och som nu firar Gunno
McFire: Förutom att vi kommer bajsa på er i vinter så kan det nog bli rätt tufft att nå längre än till kvartsfinal ja, det har du rätt i.

Puss.

Sv: Vi som firade att Brendl var klar och som nu firar Gunno

McFire:Det beror på hur man ser på saken. En del ser att glaset är halvtomt medan andra ser glaset som halvfullt, tom helfullt. 

Vi har en grym försteback, förstecenter och en nå jävulsk grym pointman i pp. 

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...