jå1: Givetvis finns det en stolthet i att hålla på en klubb som tagit sig igenom såna prövningar. Själv ger jag ingenting för såna som håller på lag bara för att de vinner hela tiden. Finns det något mer patetiskt än svenskar som började hålla på Liverpool på 80-talet eller Manchester United under 90-talet?
jå1: Såja, lugn och fin nu. Inte bre på för mycket. Lite känsligt är det, de har en viss poäng i att vi kanske ska vara lite försiktiga i vårt eget glashus. ;)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...