Går inte gärna att veta det eftersom Modo drog sig ur i ett tidigt skede. Ingen vet hur han hade resonerat om han fick x antal kronor extra i lön hos Modo.
Med det sagt så - vem fan bryr sig om vilket lag han hypotetiskt hade valt? Han har valt Timrå och som vi varit inne på tidigare så blev det bra för både Timrå och Modo.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
mikenomad:
Går inte gärna att veta det eftersom Modo drog sig ur i ett tidigt skede. Ingen vet hur han hade resonerat om han fick x antal kronor extra i lön hos Modo.
Med det sagt så - vem fan bryr sig om vilket lag han hypotetiskt hade valt? Han har valt Timrå och som vi varit inne på tidigare så blev det bra för både Timrå och Modo.