1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1509595

Sv: Silly Season 12/13
Vi kan väl alla komma överens om att Timrå o Modo har mer gemensamt, har en sorts hatkärlek som Sverige/Norge, kan snacka på en hyfsad nivå o stöder varandra många ggr. mer än med Brynäs o många av deras rabiata anhängare härinne.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13
Snabb fråga angående kvällens premiär, varför öppnar det 17.30 men startar inte förrän 18.30? Förväntar dom sig så mycket folk att det tar en timme för alla att komma in eller är det något roligt den där timmen däremellan? Tänkte så man inte missar något. Får dock en känsla av att ni vet exakt lika lite som jag..

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...