1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1509606

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Det skulle vara lite fränt om Nubben ville göra avtryck ikväll och överraskande presentera även en ny center då allt fokus legat på Gunno :-)
Han och Zäta kanske lyckades mjölka ur sponsorerna till mer än Gunno på sin turné ;-)

Hörde förresten att MoDo betalar 15 papp/mån till Mario Kempes lillebror på hockeygym.
Säkert kul för övriga där. Eller inte

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13
Dalton: Bara 15 papp? Det var prisvärt för en av de mest lovande spelarna i åldersgruppen. Får han ett NHL-kontrakt sen så är ju år i juniorlaget värt minst det dubbla för MoDo. Tror förresten inte att han är ensam i laget om att få ersättning.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...