1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615015 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1509925

Sv: Apropå nånting...
KORITFW: Mer från bloggen

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

T T: Det jag reagerade på var just det att Bellissimo tydligen blir etta i år trots Lundströms kvalseriefacit... Men riktigt kul att er förening VÅGAR satsa på juniorer, sen får man ju såklart se hur verkligheten ser ut...

Hoppas ni gillade mina intervjuer med Nubben och Jocke för övrigt!

Lycka till i årets elitserie, Jocke lovade slutspel, missar ni slutspel så LOVAR jag att han kommer att få stå till svars för det ;)

Väl mött i Scandinavium och Göteborg folket :)


Sv: Apropå nånting...

T T: Härlig intervju. Årets utropstecken: Bellissimo! :)

Nu vet vi det :)


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...