mikenomad: Du passar på när jag är borta märker jag. Men du har rätt jag är rätt skoj att ha med.....med eller utan strippstång. :)
Sen skiter jag i vad alla avundsjuka nissar säger....Kent var en fantastisk upplevelse liksom Brajjan. O ja jag var nykter hela konserten....jag hade 1000 ggr roligare än vad många fyllkajor hade som inte vet var dom var eller vad dom gjorde.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Sen skiter jag i vad alla avundsjuka nissar säger....Kent var en fantastisk upplevelse liksom Brajjan.
O ja jag var nykter hela konserten....jag hade 1000 ggr roligare än vad många fyllkajor hade som inte vet var dom var eller vad dom gjorde.