Skarin: Det var ju en helt annan sak. Jag trodde det var något som hade lagts fram här inne. Då förstår jag frustrationen på ett helt annat sätt. Jag antar att oviljan baseras på att det är för tidigt på morgonen för att supa sig full.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag antar att oviljan baseras på att det är för tidigt på morgonen för att supa sig full.