dr-nix: Gunno har gått framåt enormt när det kommer till intervju-face, och då är det fortfarande till stora delar en fågelholk som står där. Det är lite roligt. Då kan ni som inte var med under hans förra sejour tänka sig hur han såg ut förr. Minns en intervju under 02/03, han såg in i kameran som om det var döden han såg, helt förstummad.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
dr-nix: Gunno har gått framåt enormt när det kommer till intervju-face, och då är det fortfarande till stora delar en fågelholk som står där. Det är lite roligt. Då kan ni som inte var med under hans förra sejour tänka sig hur han såg ut förr. Minns en intervju under 02/03, han såg in i kameran som om det var döden han såg, helt förstummad.
Legend.