jå1: Byt Rööööövgle till Växsjö, skaouåningarna har ju snott allt av kvalitet där uppe ifrån. I AIK-tipset är man helt med.. (c: Tro även att Clöbben får problem nu när Onkel Fester ska coacha dem. Det har varit en skakig combo tidigare. Vem tippar ni blir förste tränare att lämna, Perra?
Ni yngre här som inte upplevt Fester och fattar "Lika-som-bär"-syndromet finner vägledning i länktipset.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
jå1: Byt Rööööövgle till Växsjö, skaouåningarna har ju snott allt av kvalitet där uppe ifrån.
I AIK-tipset är man helt med.. (c:
Tro även att Clöbben får problem nu när Onkel Fester ska coacha dem.
Det har varit en skakig combo tidigare.
Vem tippar ni blir förste tränare att lämna, Perra?
Ni yngre här som inte upplevt Fester och fattar "Lika-som-bär"-syndromet finner vägledning i länktipset.
Nu ska det barmarktränas igen! See ya..