Per HApps: Nice! Anders Wikberg! Men du ska nog inte sätta likhetstecken med ett forum och supporterklubben. Jag misstänker att det är mer än en här som inte ens är med i supporterklubben. Bra jobb dock! Jag har ironiskt nog målat åt en annan klubb idag :-(. Men good job!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men du ska nog inte sätta likhetstecken med ett forum och supporterklubben.
Jag misstänker att det är mer än en här som inte ens är med i supporterklubben.
Bra jobb dock!
Jag har ironiskt nog målat åt en annan klubb idag :-(.
Men good job!