Mera "saxade uttalanden", denna gång av Kjell Svensson, målvakt i Tre Kronor på 60 - 70/talet. Han var känd för att gapa och skrika så det hördes långt upp på läktarna under matcherna. Intervju efter en landskamp: " Hade jag bara vetat vad Offside heter på engelska, då jäklar hade jag skällt ut domaren" !!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mera "saxade uttalanden", denna gång av Kjell Svensson, målvakt i Tre Kronor på 60 - 70/talet.
Han var känd för att gapa och skrika så det hördes långt upp på läktarna under matcherna.
Intervju efter en landskamp: " Hade jag bara vetat vad Offside heter på engelska, då jäklar hade jag skällt ut domaren" !!!
TIMRÅ IK 4 Ever !!!