Simmalugnt: Jämför man förutsättningarna vi får du emot nu så tänker jag fortsätta att kalla det "gratispoäng" dom förutsättningarna vi ger oss då kommer höja vinstchanserna för oss med 200%.
Blizzard: Med nhl-lirare så känns det som att det blir aningen lättare att slå Rögle, Aik och Växjö, De som vi krigar mot i botten ( känns det som.) Sen så är det ju inte var dag man har chansen att få se spelare i världsklass, vilket vore sjukt kul.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...