Tre Kronor ligger under me´ 5 - 1. Rolle refererar i TV. Det är 1 minut kvar av tredje perioden.
" Grabbarna måste börja åka skrissko, de´e´ inte slut än, chansen finns att dom kan gå upp och kvittera om om dom bara kämpar och forecheckar högt upp i banan".
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Apropå Rolle Stoltzan den "store optimisten":
Tre Kronor ligger under me´ 5 - 1. Rolle refererar i TV.
Det är 1 minut kvar av tredje perioden.
" Grabbarna måste börja åka skrissko, de´e´ inte slut än, chansen finns att dom kan gå upp och kvittera om om dom bara kämpar och forecheckar högt upp i banan".
Ja, vad säger man ??? Han var otrolig Rolle !!
TIMRÅ IK 4 Ever !!