T T: Lite så känner jag också. Nu har vi öppnat hyggligt och det känns spontant som att för Timrås del vore arbetsro utan inblandning av diverse lockout-spelare det bästa. Men nu verkar det ju inte bli så, på ett eller annat sätt kommer vi påverkas av lockouten. Och då är det nog inte så himla långsökt att det diskuteras spelarförvärv här...
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...