Timrå Icon: Det är inte svårt att hata kräken från Jönköping iaf. Får vi inte spela 5-3 i den här situationen så är det ju något fel.
Sjukt! Så jävla sjukt! Hade vi givit bort pucken på en gång istället för att spela 6-5 så hade vi fått 5-3 läge. Så jävla dåliga tror jag att zebraäcklen är i vår liga.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Timrå Icon: Det är inte svårt att hata kräken från Jönköping iaf. Får vi inte spela 5-3 i den här situationen så är det ju något fel.
Sjukt! Så jävla sjukt! Hade vi givit bort pucken på en gång istället för att spela 6-5 så hade vi fått 5-3 läge. Så jävla dåliga tror jag att zebraäcklen är i vår liga.
Redigerad kommentar