1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614967 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1518828

Sv: Timrå IK - HV 71 2012-09-22

Tycker man bjuder bort matchen på individuella misstag.

1-2 backhand pass borde ge en passningspoäng till Timråbacken

1-3 pratar dom inte längre med varandra?

Ridå. Men först ut från parkeringen :)

Men gnugga vidare,  kan bli bra.

En uttalad förstemålis måste det bli, såssehockey med allas lika värde fungerar tyvärr inte. 


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV 71 2012-09-22
Per HApps: Såg inte matchen, utan lyssnade bara på matchen på radion. Men där lät det på Styf som att Belissimo var bra i matchen. Men så var det inte, eller?

Sv: Timrå IK - HV 71 2012-09-22
Per HApps: En riktig jävla rådiva längst fram är det akuta behovet. En egoist som är bra på att göra mål och vet om det också.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer