1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1518842

Sv: Timrå IK - HV 71 2012-09-22
Olle: Men Nubben kan nog säga ett och annat och vara en jobbig jäveln han åh! 

Synd att man inte fick se repriser för 1-3 målet vad gör Bellan där? katar sig raklång framåt?!?! 

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV 71 2012-09-22

Blizzard: Jo han kastar sig raklång framåt på en isare från Ledin. Svår puck kanske då back skymmer lite men det är ju knappast ett optimalt beslut för att täcka av så mycket som möjligt i det läget. Men killen försöker ju att göra fotbollsräddningar på varenda jävla skott som han inte har total kontroll på också.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer