mikenomad: Problemet med Bellissimos returer är ju att dom är helt okontrollerade. En bra målvakt styr ut puckar i hörnen eller rent av mot egen back. Bellissimo styr puckar rakt ut i banan och skapar en riktig jävla cirkus i egen zon.
Edit: Och då syftar jag ändå på puckar som en bra målvakt nyper. Jag får nästan känslan av att Bellissimo skapar "tv-räddningssituationer" på ren jävulskap.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
mikenomad: Problemet med Bellissimos returer är ju att dom är helt okontrollerade. En bra målvakt styr ut puckar i hörnen eller rent av mot egen back. Bellissimo styr puckar rakt ut i banan och skapar en riktig jävla cirkus i egen zon.
Edit: Och då syftar jag ändå på puckar som en bra målvakt nyper. Jag får nästan känslan av att Bellissimo skapar "tv-räddningssituationer" på ren jävulskap.
Redigerad kommentar