1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1518880

Sv: Timrå IK - HV 71 2012-09-22
söder över: " Robinson? Behöver special studera sebbes spel."

Snälla, nej.... :S Sebbe är fanimej sämre än Mat. Fan vad loj och trög och kaos han är. Fan gör de enektl Sebbe! jävla flax hit och dit blir ju bara skit! 

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV 71 2012-09-22
Blizzard: haha underbart med forum där alla verkligen ser olika på saker o ting... =)

Tycker ändå att sebbe känns betydligt tryggare...
Men visst samspelet med hedman fungerade inte särskillt bra ikväll... Ingen större vits att syssla med bakom ryggen pass till honom... Han behöver enkelt o rejält spel för att vara med på notorna...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer