Upphovet till 2-1 målet är väl ändå Robinson som petar på pucken bakom målet istället för att ta i på riktigt när han ska försöka få ut pucken (eller vad det nu är han försöker göra) från egen zon?
Hälge: Ja Mat gör det fruktansvärt dåligt men sen ska ju Bellan lära ut simskolan (kastar sig raklång, ist för att sitta med benskydden i isen) på en puck som knullar isen hela vägen in i mål!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer