1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1519288

Sv: Apropå nånting...
Peja & superfalle: Vad babblar ni två om? Är det någonstans tränarna INTE daltar med spelare och absolut ser allvarligt på snack i media och interna bråk så är det väl i nordamerika?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: så du tycker att perra inte daltade med honom då han fick sparken . Ok . Ja de va ju ett tufft sätt att ta en konflikt . Ta bort problemet i stället för att rätta till de . Hm

Sv: Apropå nånting...

Olle: Tror superfralle syftar på "jantelagen". I Hockeysverige är ju Boork en trogen tjänare av denna lag :)

superfralle: Det är delvis en generationsfråga. Många äldre ledare (typ Perra, Boork) följer ju jantelagen slaviskt, men yngre och "mer moderna" ledare är inte likadana.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...