1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614987 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1519325

Sv: Apropå nånting...
diffe: jag ringer han i morgon . Ska höra om han och hans polare matin är sugen på en come back . Killen med skillsen vart syndabock och polarn hans som bara stod där och öste in puckarna vart en icon i timrå. Märkligt hur de kan bli .

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

superfalle: Eller Menar du Martin Sonnenberg? Ja tänk att han blev en icon, inte tror jag att det bara beror på att han gjorde 40+ poäng 09-10. Kanske han även hade nått som den andra saknade för att bli en icon / hjälte.


Sv: Apropå nånting...
superfalle: Vem var matin? Menar du Motin?

Sv: Apropå nånting...
superfalle: själv tycker jag de är skönt o slippa både corso,perra och ägghalvan. däremot var corso bra hockeyspelare, eller jah jag minns att han åkte genom offensiva zonen fast egentligen skulle byta. vilket resulterade i 60seks byte. sedan kunde nog corso affären sköts bättre.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer