1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1521983

Sv: Hur locka tillbaks gästerna ?

Wayne Gresky:
IOFS.

Men NNR & Toronto har knapp gått till slutspel dom senaste åren.

 


Svarskommentarer

Sv: Hur locka tillbaks gästerna ?
Per HApps: Fast publiktappet är ju inget regionalt fenomen, det ser snarlikt ut i hela es. Titta på Frölunda, de måste ha tappat överlägset mest procentuellt. Och Sthlms-hockeyn, där är det kris! AIK är glada om de har över 4000 själar och så har det äcen tidigare, mer lyckosamma år sett ut för dem. Frånsett överhypade derbyn då. Svårt att sätta fingret på enskilda anledningar till detta, personligen tror jag allt går i cykler och att hockeyn har en dipp f.n. Sedan hjälper naturligtvis inte TV-utbudet till. Varför betala dyra pengar för att krångla mig ut till en avkrok i angränsande kommun när jag kan uppleva stämningen och dessutom äta och dricka för samma pengar på en restaurant inne i stan?

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer