Jag har kommit på det nu. Man startar ett parti låt oss säga Ishockeypartiet. Sen tar man sig in i riksdagen och bestämmer bara lite lätt att det är tre timmar varje dygn där man varken får jobba, träna eller ta hand om sina barn. För under dessa tre timmar ska man åka till Eon-arena och titta på hockey. Problemet löst.
Jag har spelat hockey hela min uppväxt och de vanligaste träningsdagarna har alltid varit mån,tis och torsdag. Lägg till matcher på helgerna och man kan inte gå på många matcher alls fastän man är jätte intresserad. Jag har varit tvungen att "skolka" från mina träningar för att kunna följa Timrå live. I år är jag avstängd hela säsongen så nu kan jag äntligen kolla på alla matcher hemma som borta. Där har vi ett problem, ungdomar har egna träningar och kanninte hå på matcherna. Dock är det ett problem som knappast går att lösa.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag har spelat hockey hela min uppväxt och de vanligaste träningsdagarna har alltid varit mån,tis och torsdag. Lägg till matcher på helgerna och man kan inte gå på många matcher alls fastän man är jätte intresserad. Jag har varit tvungen att "skolka" från mina träningar för att kunna följa Timrå live. I år är jag avstängd hela säsongen så nu kan jag äntligen kolla på alla matcher hemma som borta. Där har vi ett problem, ungdomar har egna träningar och kanninte hå på matcherna. Dock är det ett problem som knappast går att lösa.