Sebbe börjar man juh känna igen nu juh! Farten med pucken vid bladet är juh tillbaka nu! Mannen som liksom kan åka upp pucken med kontroll medan övriga byter eller som helt enkelt vänder spelet på egen hand!
Håller med dig om Robinson. Det tar sig sa mordbrännarn!
Dom två är rätt lika varandra i sitt spel... Inkl tabbarna... =)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Sebbe?
Blandar du ihop siffrorna eller?
Sebbe börjar man juh känna igen nu juh!
Farten med pucken vid bladet är juh tillbaka nu!
Mannen som liksom kan åka upp pucken med kontroll medan övriga byter eller som helt enkelt vänder spelet på egen hand!
Håller med dig om Robinson.
Det tar sig sa mordbrännarn!
Dom två är rätt lika varandra i sitt spel...
Inkl tabbarna... =)