"– Vi gjorde en ganska bra bortamatch. Timrå jobbade bra och jag tycker att många underskattar dem. Vi gör det inte, men många tror nog att på grund av fjolåret så ska de vara dåliga. Jag tror att de kommer komma mycket högre i tabellen än folk tror. De vågar spela hockey, säger Forsberg."
Alltså det är så j-a skönt att läsa såna här artiklar. Det har man inte varit bortskämd med de senaste åren. Timrå-hjärtat har fått liv på nytt, jag känner hopp.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
"– Vi gjorde en ganska bra bortamatch. Timrå jobbade bra och jag tycker att många underskattar dem. Vi gör det inte, men många tror nog att på grund av fjolåret så ska de vara dåliga. Jag tror att de kommer komma mycket högre i tabellen än folk tror. De vågar spela hockey, säger Forsberg."
Alltså det är så j-a skönt att läsa såna här artiklar. Det har man inte varit bortskämd med de senaste åren. Timrå-hjärtat har fått liv på nytt, jag känner hopp.