Ska på apu i Dublin kommande veckor och kommer missa tre hemmamatcher, har missat två sedan jag började kolla, kommer alltså mer än fördubbla den statistiken som jag samlat på mig i tolv år :(
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ska på apu i Dublin kommande veckor och kommer missa tre hemmamatcher, har missat två sedan jag började kolla, kommer alltså mer än fördubbla den statistiken som jag samlat på mig i tolv år :(
Fan va konstigt det ska bli att se e.on på TV.