1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1523390

Sv: Hur locka tillbaks gästerna ?
Mäster T: Det var väl ett jävla gnäll! Självklart skall inte "reade biljetter" gå via ticnet, där försvinner provision oavsett biljettpris. Jag tycker att du i stället för att gnälla här, kontaktar Timrå IK's kansli och informerar om problematiken så kanske det finns en lösning för de som har långt till arenan. T.ex. att du får ringa och boka och sedan lösa ut biljetterna i biljettkassan vid arenan när du kommer till match. Lycka till!

Svarskommentarer

Sv: Hur locka tillbaks gästerna ?

John K: Sedan på Timrås sida står det  1vuxen + barn= 200-

det kostar annars 1 fam biljett på kortsida 100- blir det inte 200- med 2 det är inget bättre pris

är det det man lockar med ?gud vad dåligt eller hur.


Sv: Hur locka tillbaks gästerna ?

John K: Gnäll och gnäll. Det är väl ett forum?

Får man uttrycka saker härinne eller inte utan att varenda gång få höra att man ska maila ansvariga?

Jag ser det här som ett problem som jag för första gången upplevde idag o uttryckte härinne.

Och...Ja jag har mailat före det att jag skrev härinne.
Så nu vet du det.

edit: Det här "gnäll inlägget" var mitt 16 inlägg härinne. Jäkligt mycket gnäll från min sida hörru.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer