Mäster T: Det är alltid lättare att gnälla än att vara konstruktiv. Jag föreslår att du mailar försäljningschef Carina.Norberg@timraik.se Jag VET att hon och övriga i ledningen vill ha input vad som fungerar bra och dåligt från oss supportrar. Lycka till!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag VET att hon och övriga i ledningen vill ha input vad som fungerar bra och dåligt från oss supportrar. Lycka till!