Timrå Icon: Inte för att jag bryr mig om Damallsvenskan. Däremot så lägger jag stort intresse på "Elitserien" i hockey. Skrev för någon vecka sedan att TIK måste göra mer än 2 mål för att säkert vinna sina matcher. Det gör dom inte o förlorar följaktligen. Motståndarna vilket lag det än må vara, vet om att gör de minst tre mål vinner de matchen. F.ö. känner jag "Z" personligen o vet att han har större Timråhjärta än de flesta här inne..
Inlägg: 1524302
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Dunc: Jajjamen. Håller med. Nog har Z Timråhjärta så det räcker och blir över.
Han är den störste hjälten vi haft!
Han är den störste hjälten vi haft!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Dunc: Bara för att de vet att det räcker med 3 mål så betyder väl inte det att de kommer göra 3 mål?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Om/när det blir straffar nästa gång bör man ha denna ordning
Nordgren
Hallin
Önerud
Reserver / suddenstraffar
Crippe
Jonte
Sebbe