Alla vill vi se Z i Timrå IK igen! Min största rädsla att övriga elitserielag (speciellt bottenlagen) ska förstärka med NHL-lockout'ade spelare medan vi avvaktar/inte har råd. Och att vi därför hamnar i Kvalserien mot Allsvenska lag med NHL-importer... Gud förbjude!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Alla vill vi se Z i Timrå IK igen!
Min största rädsla att övriga elitserielag (speciellt bottenlagen) ska förstärka med NHL-lockout'ade spelare medan vi avvaktar/inte har råd. Och att vi därför hamnar i Kvalserien mot Allsvenska lag med NHL-importer...
Gud förbjude!