Mäster T: Jag tror inte att Strålman drar så mycket folk. Zäta skulle dra människor till arenan på samma sätt som Foppa drog en massa extra, men annars så tror jag att du överskattar dragningskraften från NHL-spelarna. Strålman har inte den utstrålningen, även om han skulle tillhöra de bästa backarna i ligan. Folk vill se det lilla extra. Längta till nästa Zäta-dragning, magiska passning eller läckra skott.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Mäster T: Jag tror inte att Strålman drar så mycket folk. Zäta skulle dra människor till arenan på samma sätt som Foppa drog en massa extra, men annars så tror jag att du överskattar dragningskraften från NHL-spelarna. Strålman har inte den utstrålningen, även om han skulle tillhöra de bästa backarna i ligan. Folk vill se det lilla extra. Längta till nästa Zäta-dragning, magiska passning eller läckra skott.