1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1524421

Sv: NHL lockout 2012
Bragd-Birger: Jag vet inte om det här har postats än, men här har vi en artikel i klarhet på svenska:

"Nej, han har skrivit kontrakt med Zug och det gäller så länge lockouten pågår. Åtminstone den här säsongen. Det är två orsaker till att han hamnar i Schweiz. Just nu finns det ingen öppning i elitserien, så som Hockeyligan agerar. Sedan är Henrik även nyfiken på att spela i Schweiz, säger hans agent Gunnar Svensson till Aftonbladet." 

Svarskommentarer

Sv: NHL lockout 2012
Dream Team: skrattretande . Pinsamt

Sv: NHL lockout 2012
Dream Team:
Vilket tyder på att konflikten kommer att bli långvarig, då en spelare som sitter med i spelarfacket väljer att byta kontinent.

Allt annat än KS är en bonus denna säsong.

Sv: NHL lockout 2012

Känns ju sådär. Z i Zug. Vilken soppa.


Sv: NHL lockout 2012
Dream Team: Skål för Hockeyligan, Modo, Frölunda, "Brynäs" och snart Växjö. Skål för HockeyAllsvenskan, men också för den framtida Kvalserien.

Sv: NHL lockout 2012
Dream Team: me vilken jävla nöt! Inte ens så vi kan få han efter jul! Fyfan vad fittigt!


Spyr på ALLT

Sv: NHL lockout 2012
Att ett "säkert kort" som Zäta också har en helt egen och fri vilja, även om den styrs till viss del beroende på TIK´s ekonomi samt Hockeyligans restrektioner, får vi vackert acceptera. Synd och skam, självklart, men den här gången fick vi stå kvar på perrongen när tåget gick.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...