1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1524444

Sv: NHL lockout 2012

Den här säsongen börjar kännas förjävlig trots att Timrå startat ok efter förutsättningarna (som någon också skrev här innan).
Då kommer mitt förslag på lösning här:
- Stäng elitserien för upp- eller nedflyttning (gäller ej Modo) och spela endast om vem som vinner SM - guldet denna säsong (gäller ej Modo).
Resultatet mellan alla lag som spelat mot varandra ska ligga till grund för den slutgiltiga tabellen (gäller ej Modo) och lag 1 - 8 spelar slutspel (gäller ej Modo).
Rimligtvis borde Hockeyligan kunna fatta ett så här pass logiskt beslut som jag som tjusigt beskrivit här ovan.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...